Курси малювання

Нещодавно я почала ходити на курси малювання. Мені подобається це заняття, адже він заспокоює і приваблює. Динаміка ліній і то, як на порожньому аркуші створюється об'єм, дійсно дивує. Ти ніби створюєш шматочок реального світу.


 Я вирішила піти на курс академічного рисунку-основа і каркас для кожного художника. Все починається з кубиків і кульок, але ж все складне складається з різного простого.


 У кожній живій формі можна відшукати базові фігури, і мої роботи не були винятком. Прогрес я побачила практично після перших уроків, за що я вдячна своєму вчителю. 


І ось, я зібралася з думками і вирішила відправити свої роботи на конкурс. І якого було моє здивування, коли вони пройшли. Я була дуже рада.  


Підводячи підсумки, можу сказати, що рішення зайнятися малюванням було дійсно правильним.

Коментарі